Tältä sivulta löydät Usein Kysytyt Kysymykset liittyen laskutukseen.
Laskutus on 1.6.2023 alkaen ulkoistettu BRANG Oy:lle. Mikäli olet heiltä saanut kirjeen, Ota yhteyttä heihin: https://www.brang.fi/yhteystiedot/
Kysymys: En voi maksaa laskua eräpäivänä, voiko laskun eräpäivää siirtää?
- Eräpäivän voi siirtää. Ota yhteyttä Brangin asiakaspalveluun.
Kysymys: Mitkä on LGFI:n laskujen eräpäivät?
- Käytämme eräpäiviä seuraavasti:
Kuluttajat:
Maksuaika 14 päivää tai pidempi.
Yritykset (Y-tunnukselliset):
Maksuaika 7 päivää. (Ellei maksuehtoa ole määritetty asiakkaan toimesta.)
Kysymys: Maksoin liikaa, mitä teen?
- Liikamaksusta otamme automaattisesti yhteyttä asiakkaaseen heti kun huomaamme asian kirjanpidossa.
Voit myös ilmoittaa siitä meille [email protected]
Kysymys: En ole saanut sovittua laskua, mistä saan sen?
- Ota yhteyttä asiakaspalveluun. Saat kopion laskusta sähköpostiisi.
[email protected] tai myyjääsi ([email protected])
Kysymys: Sain teiltä laskun, vaikka en ole tilannut mitään.
- Ilmoita siitä välittömästi asiakaspalveluumme ja tuhoa lasku. Joskus laskun yhteystiedot voivat olla virheellisiä tai kirjoitettu väärin.
Kysymys: Kuka teillä hoitaa perintää ja laskutusta?
- Maksuvalvonta on ulkoistettu BRANG Oy:lle. Mikäli on laskutuksesta tai perinnästä kysyttävää, ota yhteyttä Brangiin. https://www.brang.fi/yhteystiedot/
Asiakaspalvelun tavoitat:
Sähköposti: [email protected]
Puhelimitse: 040 353 4830