Tietopankki   /   UKK

Palvelun tai tuotteen tyytymättömyys


Jos koet tyytymättömyyttä palveluumme tai tuotteeseemme liittyen, suosittelemme aloittamaan reklamaation tekemisen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme on valmiina vastaamaan kysymyksiisi ja käsittelemään reklamaatioita. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected]

Kun otat meihin yhteyttä, selitä mahdollisimman tarkasti ongelma, johon olet törmännyt. Kerro myös toiveesi tai odotuksesi, miten haluaisit asian ratkaistavan. Pyrimme vastaamaan viestiisi mahdollisimman pian ja tarjoamaan ratkaisua ongelmaasi.

Kuluttajat:
Jos reklamaatioasiassa ei synny yhteisymmärrystä tai koet edelleen tyytymättömyyttä, suosittelemme kääntymään kuluttajariitalautakunta puoleen. Kuluttajariitalautakunta on riippumaton taho, joka voi auttaa sinua ja yritystämme saavuttamaan ratkaisun kiistatilanteessa. Voit viedä asian kuluttajariitalautakuntaan täyttämällä heidän verkkolomakkeen tai lähettämällä heille kirjeen. Muista liittää mukaan kaikki asiaan liittyvät dokumentit, kuten kirjeenvaihto asiakaspalvelumme kanssa. Lue lisää kuluttajariitalautakunnan sivuilta: https://www.kuluttajariita.fi

On myös tärkeää huomata, että ennen kuin viet asian kuluttajariitalautakuntaan, sinun tulee ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Kuluttaja-asiamies voi tarjota neuvoja ja ohjeistusta reklamaatioon ja kiistanratkaisuun liittyen. He voivat myös auttaa sinua ymmärtämään oikeuksiasi kuluttajana.  kuluttajaneuvonta / kkv.fi

Yritykset:
Mikäli yhteisymmärrystä ei synny asiakaspalvelumme kanssa tai tyytymättömyytenne jatkuu, ratkaistaan asia erillisessä tuomioistuinsovittelussa. Mikäli tuomioistuinsovittelu ei sovellu riidanratkaisuun, ratkaistaan riita yleisessä tuomioistuinmenettelyssä Keski-Suomen Käräjäoikeudessa. 

Menettelyn paikkakunta on Jyväskylä.